X

Samsung laajentaa asiakaspalveluaan Suomessa

Samsung avaa Suomessa Premium-tason kivijalkaliikkeitä, joissa voi mm. päivittää puhelimensa, korjauttaa näyttönsä paikan päällä ja siirtää puhelimen tiedot iPhonesta omaan Samsungin puhelimeen. Ohessa lehdistötiedote aiheesta.

Unohda ongelmat – Samsung Mobile Premium Service auttaa vaivatta

Tiedote. Julkaistu: 15.08.2012 13:30
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Samsung laajentaa asiakaspalveluaan tehdäkseen elämästä hiukan helpompaa. Käynnistysvaiheessa olevaan uuteen Samsung Mobile Premium Serviceen kuuluu:

  • Henkilökohtainen Quick Support Center -palvelu
  • Hajonneen näytön korjaus tavallista halvemmalla
  • Samsung Easy Upgrade -ohjelmistopäivitys
  • Entistä pidempään auki oleva asiakaspalvelu
  • Samsung Content Transfer, joka auttaa vaihtamaan iPhonesta Galaxyyn

Samsung haluaa sinun nauttivan puhelimestasi koko ajan ja siksi yritys kehittää Samsung Mobile Premium -palvelua, joka on tulossa myös Suomeen. Syyskuusta lähtien vaiheittain käynnistettävän palvelun avulla saat kaiken irti älypuhelimestasi.

Henkilökohtainen Quick Support Center -palvelu

Tulevaisuudessa Samsung Quick Support Center -toimipisteissä Galaxy II, Galaxy III, Galaxy Note ja Note 10.1 -laitteiden käyttäjät saavat nopeaa ja yksilöllistä palvelua. Paikanpäällä korjataan pieniä vikoja ja tehdään ohjelmistopäivityksiä. Jos puhelin täytyy lähettää huoltoon, lainataan Samsung Quick Support Centeristä vastaava tai uudempi älypuhelin tilalle. Toimipaikkojen osoitteet julkistetaan Samsungin nettisivuilla sitä mukaa kun ne aukeavat.

Hajonneen näytön korjaus tavallista halvemmalla

Vahinkoja sattuu. Jos Galaxy II, Galaxy III tai Note -puhelimesi näyttö hajoaa voit korjauttaa sen Samsung Quick Support Centerissä odottaessasi. Näyttö korjataan paikanpäällä 60 euron erikoishintaan*.

Samsung Easy Upgrade

Itsepalvelupisteen avulla voit helposti päivittää puhelimeesi uusimman ohjelmistoversion, joka parantaa laitteen tehoa ja varmistaa, että saat puhelimestasi kaiken irti. Samsung Easy Upgrade -pisteet ovat tulossa valikoiduille jälleenmyyjille. Tulevaisuudessa löydät sinua lähinnä olevan pisteen osoitteesta www.samsung.fi

Entistä pidempään auki oleva asiakaspalvelu

Samsungin tavoittaminen on nyt entistä helpompaa. Tästä päivästä lähtien voit puhua osaavien asiakaspalvelijoiden kanssa arkisin kello 8.00–19.00 ja lauantaisin kello 10.00–15.00.

Samsung Content Transfer auttaa vaihtamaan iPhonesta Galaxyyn

Kun haluat siirtyä iPhonesta Galaxy-puhelimen käyttäjäksi, valittujen jälleenmyyjien henkilökunta auttaa sinua siirtämään yhteystietosi, kuvasi, videosi, kalenterimerkintäsi ja viestisi uuteen Galaxy-puhelimeen. Kaikki on valmiina kun astut liikkeen ovesta ulos.

*Palvelu on voimassa 12 kuukautta sen käyttöönotosta.

Lue kommentit (5)

  • Kuulostaa hyvältä! En usko että hirveesti on liikkeeseen asiaa, mutta jos joskus on jotain niin mahdollisuus käyttää samsungin liikettä

  • En saanut täyttä kuvaa tosta vielä. Tossa vaan puhutaan kalleimmista malleista. Onko halvemmille malleilla vaan toi Easy Upgrade palvelu.

    Onhan tämä kyllä hyvä että kivijalkaliikkeitä tulee, koska itse tykkään aina kasvotusten asioida enkä soitella. Itselläni on Galaxy Xcover.

  • Kyllä Samsung osaa jälleen positiivisesti yllättää asiakkaat!!!.Siitä "10pistettä ja papukaijan merkki päälle vielä". ;) Toivottavasti ainakin suomen suurimmat kaupungit (Helsinki,Tampere ja Turku) tulevat saamaan nämä toimipisteet!.

  • Itselleni jäi puolestaan oman puhelimeni Galaxy Nexusin tilanne kysymysmerkiksi... Ei ilmeisesti tähänkään ole kaikkia palveluita saatavilla esim. näytön korjautus halvalla ja tuo quick support? Onhan tämä omanikin high-end mallistoa, vai onko tämä puhelin enemmän Googlen vastuulla? Mutta ainakin paperilla tuon puodin idea kuulostaa loistavalta.

    • Arvelisin, että palvelu olisi saatavilla myös tuohon, mutta Samsung tiedottanee tarkemmin vielä myöhemmin. Pidämme silmät auki ja tilaisuuden tullen voimme kysäistä asiaa Samsungiltakin.

Aiheeseen liittyvät artikkelit