LG:n uusin älypuhelin LG G7 Fit tulee asiakkaiden saataville päämarkkina-alueilla marraskuusta lähtien. Berliinin IFA-messuilla julkistettu LG G7 Fit -puhelin on suunniteltu asiakkaille, jotka ovat kiinnostuneita huippuluokan kamerasta, näytöstä ja audio-ominaisuuksista nykyisiä lippulaivatuotteita kilpailukykyisemmässä hintaluokassa.

LG G7 Fit tarjoaa LG G7 ThinQ:n suosituimmat ominaisuudet edullisempaan hintaan. G7 Fit -puhelimessa on G7 ThinQ:n tapaan lasipinta puhelimen etu- ja takapuolella sekä kiillotetusta metallista koostuva kehys. G7 Fit on yhtä kestävä kuin miltä se näyttää, sillä laitteella on IP68-suojausluokitus pölyä ja vettä vastaan. Lisäksi se on suunniteltu läpäisemään Yhdysvaltain asevoimien vaativat MIL-STD 810G -testit.

Qualcomm Snapdragon 821 -suoritin yhdistettynä 4 GB RAM -muistiin ja jopa 32 GB sisäiseen tallennustilaan takaa, että laite on riittävän tehokas sujuvaan pelaamiseen, videoiden katseluun ja musiikin kuunteluun. LG G7 Fit -puhelimessa on 6.1-tuumainen QHD+ (3120 x 1440) -näyttö, jonka FullVision-kuvasuhde on 19.5:9. Super Bright Display LCD -teknologia tarjoaa jopa 1 000 nitin kirkkauden, joka riittää myös auringonpaisteessa.

Älykkäillä kameraominaisuuksilla, kuten AI CAM -tekoälyllä varustettu LG G7 Fit antaa käyttäjänsä valita kahdeksan sisäisen tekoälyn optimoiman kuvaustilan välillä. Mikäli AI CAM -tekoälyn tuottama kuva ei kelpaa käyttäjälle, voi lisätehosteasetuksia muuttaa manuaalisesti jälkikäsittelyssä.

LG G7 Fit tarjoaa käyttäjilleen myös LG:n edistyksellisimmät audio-ominaisuudet, joten se on täydellinen laite musiikin ystäville. Puhelimessa on kiitelty 32-bittinen Hi-FI Quad DAC -muunnin, joka tarjoaa erittäin laadukasta äänentoistoa laadukkaiden kuulokkeiden kanssa. G7 Fit tarjoaa G7 ThinQ:n tapaan myös muhkean basson Boombox-kaiuttimen ansiosta, ja siinä on DTS:X-tilaääni sisällön virtuaaliseen 3D-äänentoistoon, joka yltää jopa 7.1-kanavaiseen ääneen.

LG G7 Fit tulee marraskuusta lähtien asiakkaiden saataville Euroopassa, Latinalaisessa Amerikassa, Aasiassa, Afrikassa ja Lähi-idässä. Laitteen suositushinta on 399 €.

Tekniset tiedot:

LG G7 Fit

• Piirisarja: Qualcomm® Snapdragon™ 821 (2,35 GHz Octa Core)
  • Näyttö: 6.1-tuumainen QHD+ 19.5:9 FullVision Super Bright Display (3120 x 1440)
  • Muisti: 4GB RAM / 32GB / MicroSD (jopa 2TB)
  • Kamera: Takakamera: 16 MP normaali kuvakulma (F2.2 / 76°). Etukamera: 8 MP laajakulma (F1.9 / 80°)
  • Akku: 3000 mAh
  • Käyttöjärjestelmä: Android 8.1 Oreo
  • Koko: 153.2 x 71.9 x 7.9 mm
  • Paino: 158 g
  • Verkko: 4G / 3G / 2G
  • Tiedonsiirto: Wi-Fi 802.11 a, b, g, n, ac / Bluetooth 4.2 BLE / NFC / USB Type-C 2.0 (3.1 yhteensopiva)